jueves, 5 de abril de 2012

Gràcies a tú...

Fa molt poca estoneta que he estrenat el meu primer blog, amb tota la il.lusió de qui comença un nou projecte, en aquest cas, el donar-me a conèixer i acostarme a Tu...

No m'agrada prometre ni que em prometin, no hi crec en les promeses, pero en aquest cas farè una excepció i et prometo fer-te viatjar molt endins teu...ensenyarte tot el que a mi m'han ensenyat els d'aqui i els que ja no hi son però que d'alguna manera, encara em fan arribar la seva veu...

Compartirè experiències, les novetats en el món de la dansa, hos transportaré a llocs llunyans on nomès hi arriba la màgia de la imaginaciò i la visualitzaciò amb tècniques per aprofundir en el vast oceà de la ment humana, tècniques que ensenyo a les meves classes, que si és cert que amb grup i desprès de moure l'energia dansant tenen més repercussió, també les podràs posar en pràctica desde el sofà de casa teva, i si la humiltat m'ho permet, fins i tot, poder fer realitat els teus somnis...

Deixe't anar, confia en tot el que t'envolta perque la vida no et dona el que vols, pero si el que necessites i potser aqui hi trobes un trosset del que necessites...

Aquesta primera entrada és per donar les GRÀCIES, Gràcies a tots als que ja m'heu felicitat sense ni tan sols haver començat el viatge. GRÀCIES. Os envio molts petons de llum.

Fins molt aviat!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario